miercuri, 28 noiembrie 2012

Vizitatori....

Nu prea ma pricep eu la blogreala asta , dar in meniul astora am gasit Statistici. Si dau eu click frumos acolo sa vad ce zice....cica nspe vizitari si afisari de cacatul de meu. Dafuq? De unde si pana unde vizitatori ?  Mi-am zis , coaie , astea-s afisarile date din cauza ca am verificat eu textul dupa ce am publicat ce cacat am mancat in 3 articole. Dar nu , este optiunea ca blogu' lu' peste sa ignore vizitele mele.  Si e activata.

Atunci de unde naiba vizitatori ? Ma depaseste total. Sper sa nu apuce vreodata , cineva apropiat mie sa citeasca cacaturile de pe aici :))

ECHO
ping -t losvizitatores

Sper ca vorbesc de unu singur pe aici!!

Later edit : cred totusi ca e goagalu care indexeaza pagini :))) ca prea multi americani pe felie trollolol

4 comentarii:

  1. is scouteri americani de talente literare romanesti.

    RăspundețiȘtergere
  2. daca vrei sa stii cine mai intra pe pagina ta, mergi pe statcounter.com si instaleaza cacatu ala. Cu timpul vei afla ca bloggerii consacrati lucreaza dupa statcounter.LOL

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) tare aia cu scouterii. am sa instalez rahatu astora desi nu ma pasioneaza prea tare cine intra si citeste. doar ca dupa prima zi de utilizare eram putin mirat de unde atatea accesari.

    scriu in primul rand ca un exercitiu pentru mintea mea obosita. nu urmaresc sa fiu cunoscut sau sa fac bani din asta. e ca un jurnal al rahaturilor ce-mi trec prin minte. cred ca va fi interesant sa recitesc ce am aberat pe aici peste vreo 20-30 de ani.

    RăspundețiȘtergere