miercuri, 23 ianuarie 2013

Sa ma lamentez si eu un pic

Asa , pentru posterioritate.

In Romania tot prostul isi face firma/afacere si din banii cumparati isi ia gipan in lising si casa de minim 500 mp utili.

Al meu sef e ceva mai parfumat. Si-a luat omu avion privat , 2 Ferrari ( pai ce plm ) si alte substituente de pula cu multi cai putere , case case multe case , vapor prin Grecia. Adica omu' a investit in imagine nu gluma. Toate bune si  frumoase numai ca omu' isi cam bate pula de fata angajatului. Adica eu. Si restul.

Pai sa vedem. Salariu micsorat pe neve ca asa voia pula lui , ca doar ce cacat conteaza ce am negociat cand am venit la el. Atunci era vara , soare si multe pizde goale. Acum e iarna si i-a crescut pula cel putin trei sferturi de metru inspre gura angajatului. Fututi Ferrari-ul in pizda sa-ti fut , si picati-ar avionu in varful pulii despicand-o. Pai sa nu il futi in gura cu prima ocazie si sa plec cu toata baza de date , munca mea de altfel , si sa il pish in iris cand m-o cauta ca are nevoie de aia sau ailalta ? Asa merita vitele astea. Sa il futi pana da faliment.
A , nu mai pun la socoteala ca nu am mai vazut bani de 2 luni. Scufundai-s-ar vaporu cu ma-sa in el fututa in cur de 5 negri potenti. Pai bine ma pula , eu muncesc ca vita pentru tine si tu dai banii pe pizde gaurite cu teava tunului ?

Dar nu asta e tragic. Tragic e ca lumea vine la servici. Si spera. Ca vitele inainte de taiere. Inclusiv eu.
Macar eu am o rupere de pula de ma doare curu si stau toata ziua pe net sa caut joburi. Dar cand ii vad pe restul ca se chinuie sa vina cat mai dimineata si pleaca cat mai tarziu , poate poate doar i-o vedea sefu si pe ei. Pocniti la minte.

In domeniul in care lucrez , in ultimul timp numai de specimene de astea am noroc. Si cat de curand asa vor deveni toti. Respect zero pentru angajat , durere in pula maxima.

Pai inainte de vita asta cu Ferrari lucram pentru alt specimen. Ca hai sa facem si sa dregem , sa stam si sa lucram , sa rupem in muie non stop daca se poate sa ii mearga lui incasarile. Si la sfarsit de luna ? Muie ma , nu este bani. Pai cum sefu nu este bani ? Pai asa bine. Pai vila aia cu 3 etaje o plateste ma-ta ? A da ? Pai bine atunci. Hai pa!!! Pai cm hai pa ? Ca uite , ca facem , ca dregem , ca vom avea si vom..... Ba sefu , o vom avea pe ma-ta! Bani pula! Eu vin la munca pentru bani , nu ca imi place de muianu tau. Cu toate ca pe fimeisa as fi tras-o asa mai de o parte sa ii explic cum e cu integralele.Si plec. Bine , am plecat in momentul in care eram sigur ca vin dincoace , dupa ce negociasem bine cu Ferraristu. Pai bine gagiu , pleci , da' mie cine imi face treaba ? Pai ma sefu , sugi pula cu sloboz , pana acum ce ai pazit ? Pai baza de date + laptopu ? Care laptop sefu ? Mi-ai dat tu mie ceva pe inventar ? Care baza de date sefu ? Aia pentru care am muncit eu pe banii mei ? Ca bani de la tine pula!! Pai da , AIA !! Pai muie , pana nu imi vad banii , muie si la sicriu !!
Si se da sefu meu peste cap cum sa faca , cum sa dreaga , numai numai sa nu imi dea banii , ca cine pula mea sunt eu sa il fac pe el. Gandire de gibon infect. Si da-i cu amenintari ca vorbeste nu stiu unde si nu ma mai angajeaza nimeni. Sefu , s-a auzit falfaitu ? De la mine era. Si ca ma da pe mana politiei. A incercat da la politai li s-a falfait si mai tare. Si si-au mai batut si pula de fata lui. Daca e prost , ce sa-i faci ? Si in ultimul rand .....amenintarea suprema.....vine la mine in poarta si ma ameninta ca da camatarii pe mine. Ca imi face , ca imi drege. A facut o pula. Dupa o saptamana a scos banu , uite frumos laptop+baza de date...muie pa!!

Dupa o luna tot el ma suna sa il ajut ca nu are om. Banu inainte gagiu , si pentru munca de 3 zile ii luam banii cat imi dadea salariu o luna intreaga. Patroni in Romania. Hehe!!

Asa anticipez ca se va derula si plecarea de la Ferrarist. Ca miau , ca hau , ca o sa facem si o sa dregem. Nu gagiu , te las fara baza de date si te strang de coaie pana imi dai banul muncit de mine.

Zilele care vin am interviu. Sa curga amenintarile , zic !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu