joi, 29 noiembrie 2012

Cea mai scumpa momeala

De mic mi-a placut pescuitul. Pestele , nu prea ma omor dupa el. Dar pescuitul mi-a intrat in sange de mic.

Si se face ca prin august sa ma duc iar la peste dupa o lunga perioada de timp. Undeva la 25 de km de oras , lac artificial , baraj , dig de beton , placa inclinata destul de abrupt. Vazusem eu cu ceva zile in urma cand trecui pe langa locul cu pricina , forfota mare , masini multe. Desi eram in timpul serviciului am zis hai sa ma uit si eu despre ce e vorba , s-a prabusit vreun avion in lac , s-a înecat  vreo sirena ? Nu , era lume insirata pe placa aia ca la concurs. Si mi-am zis ca trebuie sa vin si eu sambata dimineata.

Si se facu si de ziua cea mare cand trebuia sa ma duc sa prind balene verzi pe pereti. 2 bete , 3 rame si 4 viermi dintre degetele de la picioare , in masina , si la drum ca se termina pestele si nu apuc si eu. Ajung acolo , scot betele, viermii si sus pe placa , masina ramanand la baza digului. Nu mi-am dat seama ca luandu-mi telefonul cu mine o sa imi stric ziua. Niciodata nu m-am omorat dupa telefoane , ca mereu am avut fel de fel de pocnitori de la servici , cu abonament si minute si toate alea de nu mi-a trebuit niciodata telefon personal. Numai ca dupa ce am plecat de la ultimul loc de munca , si trebuind sa predau telefonul , am zis ca trebuie sa imi iau si eu un telefon si numar ca eram satul de bagat numere in telefoane noi. Acum exista Google Contacts , pheeeew. So , mi-am luat un HTC , mai mult pentru GPS si mai mult pentru ca avea ecranu mare si mi se potrivea de minune in manuta mea gingasa cat lopata.

Si uite asa , cu HTC-ul in buzunarul hanoracului , sus pe placa , jos in fund , viermi , treburi , chestii , da-i si lupta cu rechinii. Mai scoteam un peste , mai bagam un vierme , mai verificam telefonul dupa mesaje de la amante. La un moment dat , plictisit de atat prins de balene cu cap de rechin , ma pun eu frumos intr-o rana , sprijinit cu capul pe mana dreapta. Si dupa cateva momente aud un racait pe placa , am zis , ba pulaaaa sa vezi ca mi s-au dus viermii in apa. De unde atata fericire. Ditamai frumusetea de HTC aluneca pe placa mai ceva ca draciile alea de pietre sau ce dracu or fi ele de la curling. Singurul meu reflex la vederea telefonului cum se duce pe pula....am facut ochii cat cepele. Din care ochi mai apoi au inceput sa apara lacrimi pe la colturi. Lacrimi de fericire ca HTCu va face o baie binemeritata ca numai jegos il tineam. Dracia de tehnologie ajunsese in apa. Desteptii din stanga si dreapta mea ....ca sari dupa el , ca da-i cu capatul batului. Apa la mal , pe placa in jos avea pe putin 2 metri. Se mai baga ma-ta dupa el. Incepusem sa imi aduc aminte daca apucase sa faca dropboxu backup la poze. Ca numerele erau deja in goagal. Trasisca Androidu si Syncu.

Si normal ca au inceput mistourile celor prezenti in apropierea mea.

- Ba , ia uite , ba , nu mai trage pestele ca a sunat-o pe ma-ta in Curdistan si e ocupat
- Baaa la asa momeala prindem numai pesti de aur
- Alooo , pestele , vezi ca am pierdut si eu o rama prin apa

Muie cu cacat de vierme!! Eu eram oficat rupt si astia aveau chef de mistouri.

Un cretin a venit cu ideea creata , ca uite , suna , poate-l auzi. lolwhat ? Voiam sa il arunc dupa telefon.

Voiam sa ma arunc dupa peste , de destept ce eram. M-am lecuit si de peste :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu