luni, 19 august 2013

Borsa. Maramures. Cacat pansat.

Scriu urmatoarele randuri pentru cei ce au de gand sa viziteze Maramuresu' pizdii in viitorul apropiat , ca eu am gasit pe net scris numa' de bine de zona asta , iar eu am alta parere.

Daca vreodata va baga dracu' vreo idee in cap cum ca ati cam vrea sa vizitati Maramuresu' , eu va sfatuiesc sa va dati doua palme si un sut in coaie sa va reveniti si sa plecati naibii in alta parte.

Sa incepem :

1. Drumul.

 Vai pula , ala nu se poate numi drum. Bacau - Tg. Neamt - Falticeni - Campu Lung - Iacobeni drum adevarat , nu tu gropi , nu tu denivelari , nu tu nimic. Pedala si asfalt. De la Iacobeni sunt 80 de km pana la Borsa curului meu. Credeam ca nu mai ajung. Groapa langa groapa , cratere de se vad si de pe luna. Putori mai mari ca in Maramures nu o sa gasiti nicaieri in tara. Poate doar prin Bucuresti. Drumul ala e impracticabil , rupi masina in doua , te faci un pachet de draci , eviti o groapa si rupi rotile in alte doua cratere. Tot drumul ala a fost/este distrus de masinile de tonaj supraincarcate cu lemn. Se fura intr-o veselie lemn in Maramuresul pulii. Bine nu numai de acolo , dar bai frate , mcar in alte zone mafiotii aia au avut bun simt din ce au furat au refacut drumurile stricate. Mii de metri cubi de lemn se plimba la vale si la deal si din toti banii aia nici macar un petic de asfalt , o lingura de balast , nimic ba, NIMIC , putori inutile de Maramures. Normal , mafiotii au 4x4 cu rotile cat masina mea , asa ca li se rupe la doi metri de varfu pulii. Dar hei , e drum national , tranzitat mai ceva ca pizda ma-tii in tinerete. Am vazut drumuri forestiere care se pisa cu jet pe drumu' national ce duce in vestitul Maramures. In concluzie : 2 ore jumate de draci. Futu-v-an gura cu Maramuresu' vostru de cacat. M-am intors pe la Bistrita , drum ceva mai bun , fara foarte multe gropi dar denivelat in draci , oricum acceptabil decat pe la Iacobeni.

2. Locatiile

Borsa Statiune - iti da impresia de sat de indieni neterminat din care au fugit indienii dupa ce au furat tot. Constructii anapoda , neterminate , nefinisate , zgaraie ochiul. Pacat de peisajul din jur.

Borsa Oras - vai coaie  , VAAAAI  !!! Este un catun sinistru pe langa Bacau , Moinesti ii zice. Bai , deci Moinestiul se caca la orice diaree pe Borsa. Serios. Cum dracu a ajuns Borsa si Maramuresu vestite ca si zone turistice sa ma bati pana la anu ca tot nu ma prind. Plin de indieni , mafioti si italieni. Si eu care credeam ca astia au plecat din Moldova. Da' de unde...creca din Maramures au plecat 90% din tineri , si din prosti ce erau se intorc in fiecare an mai cretini. Prosti rau. Bineinteles ca drumul e crima , si e ok ca e drum national , apartine de CNADNR. Dar din Borsa este un drum local catre Baile Borsa , ce apartine de primarie. Putori mai mari ca la Borsa nu gasiti in tara asta. Daca treci prin Moldova , chiar si prin Vaslui , daca ti se pune pata sa o iei cu masina pe cea mai sinistra aratura , prin grau , porumb ,ce vrea pula ta , o sa ti se para autostrada in comparatie cu drumul spre Baile Borsa. Nicio atractie , nimic baa!! Aglomeratie si cocalarisme ieftine. Zici ca esti la Mamaia , da' fara mare ,cluburi ,restaurante. Nici macar munte , ca e la mama dracului!!

Viseu de Sus - Daca va intrebati daca exista drum mai rau ca cel spre Baile Borsa , ei bine NU EXISTA ! lol. Dar este unu cel putin la fel de prost . In Veceu de Sus de la DN la Mocanita este un drum cel putin la fel de prost. Nu ma mira , acelasi Maramures , aceleasi putori ordinare. Bun zic ,daca tot am rupt masina cat pentru 20 de ani pe drumurile din Moldova , macar sa ne dam cu Mocanita. 48 RON. lolwut ? e si pranzul inclus plus 2 blonde care iti sug pula pe tot drumul sau care e smenul ? esti prost 21 de km cu besina aia pe abur . BUN zic. Daca tot am ajuns aici sa ne interesam pentru a doua zi la cat pleaca. La care vine un cuplu la noi , rupti in pizda de oboseala , o vad pe nevasta insarcinata si ne zic abia tinandu-si plansu : " Cred ca nu vreti sa va dati cu Mocanita". Eu , pula mea , mai bine as fute o maramureseanca in branza dintre dinti , dar hei , plm once in a life time occasion ,alea. Pai ce patirati mai strumfilor ? Pai sa vedeti ca a deraiat besina pe abur si ne-au lasat in pula prin padure la vreo 12 km de gara si nu a venit nimeni dupa noi. lol ??!!?? Deci baietii au dat 96 RON si au venit pe jos inapoi 12 km. BOOOON. Deci sa taiem Mocanita de pe lista. M-am uitat pe iutub cand am ajuns acasa , sa vad si eu care e sfaraiala cu trenu vietii. Pot sa zic doar ca cei ce se entuziasmeaza de mersu cu Mocanita ca-s retarzi in faza terminala. Eu banuiesc doar ca in loc sa recunoasca ce muie de 48 de lei si-au luat, prefera sa transmita mai departe entuziasmul asta retard. Serios !

Cascada Cailor - singura locatie ce merita vazuta. peisaj frumos , merita sa stai o luna cu cortul acolo!!

3. Preturi

Cazare - 80 - 250 ron ( la Borsa mi-au batut clopotele in cap cate un sfert de ora la fix si la si jumate. cand au terminat clopotele au inceput bormasinile sa cante , ca pula mea , tot orasul ala e o constructie generala. si asta intr-o sambata dimineata ) Liniste si relaxare !! Poate la ma-ta in cimitir !!

Telescaun - 20 ron - pula mea doar e taramul mafiotilor. pui botu sa calci pe la ei te ard la bani de nu te vezi
Mocacanita - 48 ron - sa se plimbe ma-ta la posta cu fieru ala deraiat
Telescoape , amortizoare , planetare , cutii de directie - fara numar !!!


Concluzia : daca ai elicopter si cort da fuguta pana la Cascada Cailor. NU vei regreta! DACA NU AI :  ei bine sa nu te puna dracu sa calci prin Maramures. Mai bine iti faci o clisma cu un fier incins. Vei pleca de acolo un pachet de nervi si mai obosit ca dupa o luna de futai in cur la job. Pe bune.

Si cine are alta parere fata de cea expusa mai sus , ei bine , sa imi ia coaiele in gura si sa se sinucida cu ma-sa de mana.

Doamne , ce putori !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu